Rok publikacji: 2019
Polityka Społeczna

Związki zawodowe w odbiorze społecznym

Pobierz publikację:
Co ludzie myślą o związkach zawodowych? Czy uważają, że są potrzebne, czy raczej ich czas już dawno minął? Czy to co robią ma sens, jest widoczne i akceptowane? Jak powinny uatrakcyjniać się wobec swoich członków i potencjalnych członków? Na co powinny zwrócić uwagę przy budowaniu kampanii nastawionej na wzmocnienie swojego potencjału (capacity building). Te i podobne pytania nieustannie zadają sobie liderzy związków zawodowych na całym świecie. To oczywiste: związki zawodowe chcą być skuteczne, chcą być widoczne i chcą mieć poparcie społeczne. Aby skutecznie planować swoje działania i racjonalnie alokować swoje ograniczone zasoby finansowe, organizacyjne i ludzkie powinny jednak wiedzieć więcej na swój temat. Taki był cel projektu „Future of workplace relations: opportunities and challenges for trade unions in Europe” realizowanego przez OPZZ – największą konfederację związków zawodowych w Polsce oraz Uniwersytet Warszawski w partnerstwie z Instytutem Spraw Publicznych (Polska) i związkami zawodowymi LPSK (Litwa), CSIT (Hiszpania), GFTU (Wielka Brytania), Cartel-Alfa (Rumunia) i CATUS (Serbia).

___

Pobieranie publikacji

Podaj adres e-mail, na który publikacja ma zostać wysłana:
Zapisz się do newslettera
Newsletter